Informazoutcongres 2018

Het Informazoutcongres van 26 september was dé ontmoetingsplek voor elke mazoutverdeler die vooruit wil. Met workshops en presentaties die u up-to-date brachten met de laatste trends en nieuwigheden. 

Foto's en video    Plenaire presentaties    Workshops    MazoutMail-programma 2019

 

Sfeerbeelden en aftermovie

Het Informazout congres was een unieke gelegenheid om collega's te ontmoeten. Nog even nagenieten? Of u hebt ons congres gemist en bent benieuwd te weten wie er allemaal was?

Bekijk hier alle foto's

Bekijk hier de video van het congres

Plenaire presentaties

Via onderstaande links vindt u de verschillende presentaties en workshops van ons congres.

Strategie Informazout - Willem Voets                                                                                                                     
Moderne verwarmingssystemen op stookolie geven de energietransitie mee vorm

Communicatiecampagnes Informazout - Filip Lannoy en Vinciane Oleffe                                          
Communicatiecampagnes om mazoutklanten blijvend voor mazout te laten kiezen

De energietransitie – Laurent Vercruysse, Viessmann                                                                                                                       
Waar gaan we naar toe?

Making-of van de nieuwe reclamecampagne     
                                                                                                                       
Bekijk de video 

Workshops

Workshop 1 – Tom Bogaert  en Wouter Vandenbogaerde, Only Humans                                                                                                    
Facebook als brandstof voor je business

Lig je niet wakker van de trends die het sociale lmedia-landschap op z’n kop zetten? Zijn Facebook-video’s een ver-van-je-bedshow? We vertellen je waarom je die houding moet veranderen – ‘moet’? Je leest het goed! – en lichten de mogelijkheden toe van het populaire platform, toegespitst op jouw organisatie.

Workshop 2 – Joke Claessen                                                                                                                                                                
Communicatie : hoe klanten tevreden houden in tijden van onrust

De mazoutmarkt zal in de komende jaren fundamenteel evolueren. En soms zullen er paniekberichten het land in worden gestuurd. Hoe ga je in zo'n situatie om met je klanten die veel vragen hebben. Misschien boos zijn. Misschien gefrustreerd. Maar vooral op zoek naar antwoorden. Een workshop met 10 praktische stappen.

Workshop 3 - Filip Corne, Stratics
Zelf een e-mail communicatie project opstarten. Wat houdt dat allemaal in?

In deze workshop gingen we dieper in op een aantal belangrijke aandachtspunten bij het opstarten van e-mailcampagnes:

  • hoe pak ik het aan om goeie content te voorzien 
  • met welke tool ga ik mijn e-mails versturen - waar moet je hier extra aandacht aan besteden
  • hoe vermijd ik dat dit me teveel extra werk gaat kosten
  • en waar let ik op om GDPR-gewijs geen problemen te krijgen

Workshop 4 – Guido Saenen, Informazout                                                                                                                 
Mazout besparen en combineren met hernieuwbare energie: hoe werkt het?

Wat moet ik als verdeler weten over besparen met mazout en combineren met hernieuwbare energie? Wat is een zonneboiler? Wat is ‘hybride’ verwarming? En hoe werkt het?

Een blik op de recentste ontwikkelingen op vlak van stookolieverwarming, hernieuwbare energie en wat er nog zit aan te komen in de toekomst. Een praktische uiteenzetting waarmee u aan de slag in uw klantencontacten.

MazoutMail-programma 2019

De ideale manier om meer trouwe mazoutklanten te hebben

Een nieuwe klant werven is 5 keer duurder dan een bestaande klant behouden. Daarom helpen we u graag om te investeren in uw klantenbestand. Met het vernieuwde MazoutMailprogramma dat we u presenteerden bieden we u een platform met 3 formules om uw klanten gericht te informeren en aan u te binden.

Ontdek de voordelen en resultaten van de MazoutMails

Stap mee in het MazoutMail-programma